Día Internacional del Libro 2024

Des del Departament d’Idiomes per a celebrar el Dia Internacional del Llibre hem realitzat un seguit d’activitats per fomentar la lectura entre l’alumnat de l’ESO.

L’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat un treball anomenat: “Poema il·lustrat: un bon capbussó”.

L’alumnat de 2n d’ESO ha fet un joc amb portades de llibres. L’alumnat de 3r d’ESO i, juntament amb el Departament d’Humanitats, ha realitzat un cartell en Valencià, Castellà i Anglés: “ Leerflix”, “Llegirflix”, “Readflix” amb portades de llibres.

L’alumnat de 4t d’ESO ha preparat una presentació i recitació del poema de Vicent Andrés Estellés “La rosa de paper”, que han recitat en totes les aules d’ESO i de 5é i 6é de primària.

A més, juntament amb el Departament d’Humanitats, s’ha realitzat un fira del llibre: “un llibre, un mostra gastronòmica”. I amb tot allò recollit l’alumnat ha tingut un esmorzar.

——————————————————————–

Desde el Departamento de Idiomas para celebrar el Día Internacional del Libro hemos realizado una serie de actividades para fomentar la lectura entre el alumnado de la ESO.

El alumnado de 1º de ESO ha realizado un trabajo llamado: “Poema ilustrado: un bon capbussó”. El alumnado de 2º de ESO ha hecho un juego con portadas de libros.

El alumnado de 3º de ESO y, junto con el Departamento de Humanidades, ha realizado un cartel en Valenciano, Castellano y Inglés: “ Leerflix”, “Llegirflix”, “Readflix” con portadas de libros.

El alumnado de 4º de ESO ha preparado una presentación y recitación del poema de Vicent Andrés Estellés “La rosa de paper”, que han recitado en todas las aulas de ESO y de 5º y 6º de primaria.

Además, junto con el Departamento de Humanidades, se ha realizado un feria del libro: “un libro, un muestra gastronómica”. Y con todo lo recogido el alumnado ha tenido un almuerzo.